Kütahya’nın Gediz Belediyesi’nin vatandaşların öneri, şikâyet ve taleplerini daha hızlı alabilmek ve zamanında çözüme kavuşturmak için akıllı cep telefonlarında kullanılan WhatsApp uygulamasını, WhatsApp İhbar Hattı olarak hizmete soktuğu bildirildi.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Gediz Belediye Başkanı Dr. Mehmed Ali Saraoğlu, “Gediz’de vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için kullanıma açtığımız WhatsApp İletişim Hattı sayesinde, hem vatandaşlarımızla daha kolay iletişim kuracağız hem de talep ve önerileri en kolay yoldan çözüme kavuşturacağız. Halkımız “WhatsApp” uygulaması ile öneri, şikâyet ve taleplerini haftanın 7 günü 24 saat görsel mesajlar ile 0538 083 23 73 numaralı telefon hattına iletebilecekler” dedi.

İlk Yorum Yapan Siz Olun