• ABONE OL
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İletişim
Özelkalem
YEREL YÖNETİM ÖDÜLLERİ
  • Ana Sayfa
  • Dergi
    • Özelkalem Arşiv
  • Söyleşi
  • Kentsel Dönüşüm
  • Ulaşım
  • GÜNCEL YAŞAM
    • Çevre
    • Kültür Sanat
    • Spor
  • Akıllı Kentler
  • Dünyadan
No Result
Tüm Sonucu Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Dergi
    • Özelkalem Arşiv
  • Söyleşi
  • Kentsel Dönüşüm
  • Ulaşım
  • GÜNCEL YAŞAM
    • Çevre
    • Kültür Sanat
    • Spor
  • Akıllı Kentler
  • Dünyadan
No Result
Tüm Sonucu Görüntüle
Özelkalem
No Result
Tüm Sonucu Görüntüle
Anasayfa Gündem

Ankara Büyükşehir Belediyesi Mavi Masa 7/24 hizmette

16 Mart 2019
Kategori: Gündem
0
Ankara Büyükşehir Belediyesi Mavi Masa 7/24 hizmette
0
PAYLAŞIM
50
GÖRÜNTÜLENME
Share on FacebookShare on Twitter

İstek, şikayet ve önerileri dinleyen ve anında çözüm üreten “153 Mavi Masa” yenilenen yüzüyle 7 gün 24 saat Başkentlilere hizmet ediyor.

Artan Başkent nüfusuna bağlı olarak vatandaşın hayatını kolaylaştırmayı ve sorunları en kısa sürede gidermeyi hedefleyen Ankara Büyükşehir Belediyesi, mevcut Mavi Masa personel sayısını 70’ten 104’e çıkardı. Mavi Masa’da yapılan bir başka değişiklik de fiziki şartların iyileştirilmesi oldu. Personelin hem konforlu hem rahat hem de verimli çalışmasını sağlamaya yönelik fiziki şartlar değiştirilerek yenilendi. Mavi Masa’ya tüm personel için fizyolojik rahatsızlıkları önlemeye yönelik ergonomik ve bel destekli koltuklar alındı. Molalarda kullanılmak üzere dinlenme odaları ve mutfak da yapıldı.

Yüksek teknoloji kullanımı

Hem telefonla hem de yüz yüze vatandaşla iletişim kuran Masa operatörlerine, dünyadaki çağrı merkezlerinde de kullanılan ses kalitesi yüksek en son teknoloji kulaklıklar alındı. Ses yalıtımı da yapılan Çağrı Merkezi’nde dışarıdan herhangi bir sesin çağrıya karışmasının engellenmesi ve vatandaşa sesin daha anlaşılır iletilmesi amaçlanıyor.

1,5 milyon çağrı rekoru

Yenilenen yüzüyle Başkentlilerin karşılaştığı sorunları çözmeye hazır olan Mavi Masa personeli, 3 vardiya şeklinde ve 7 gün 24 saat esasına dayalı olarak aralıksız çalışıyor. Son bir yılda 1.5 milyon çağrıyı cevaplayan Mavi Masa, 442 bin 801 başvuru alarak yeni bir rekora daha imza attı. Mavi Masa operatörleri, belediye başta olmak üzere Sıhhıye, Batıkent ve Kızılay metro istasyonlarında bulunuyor. Operatörler, gerek yönlendirme gerekse bilgilendirme yaparak vatandaşlara güler yüzlü hizmet vermeyi sürdürüyor

Çözüm masası 7/24 çalışıyor

153 Mavi Masa, yüz yüze ve telefonla olduğu kadar elektronik ortamda da hizmet sunuyor. Mavi Masa’ya vatandaşlar, E-posta, Twitter, Facebook, Whatsapp, mobil uygulama ve E-devlet’in de aralarında bulunduğu 18 ayrı kanaldan ulaşabiliyor. Masa, çözüm masası olarak çalışarak, Başkentlilerin taleplerine yanıt vermeye devam ediyor.

İnceleyin:  Melikgazi Belediyesi yüzme havuzları 365 gün faaliyette
Tags: 153 Mavi MasaAnkara Büyükşehir Belediyesi
Önceki Haber

Konak Tramvayı sefere başladı… İlk sefer Başkan Kocaoğlu’ndan…

Sonraki Haber

Dünyanın konuştuğu ‘İstanbul95’, Sarıyer’de uygulanacak

Sonraki Haber
Dünyanın konuştuğu ‘İstanbul95’, Sarıyer’de uygulanacak

Dünyanın konuştuğu 'İstanbul95', Sarıyer'de uygulanacak

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Çok Okunanlar
  • Yorumlar
  • En Son
Dünyanın Bilinen İlk Şairi Kimdir?

Dünyanın Bilinen İlk Şairi Kimdir?

25 Şubat 2020
bitlislogo

Bitlis Belediyesi logo yarışması düzenliyor

5 Ocak 2021
Teknoloji Çağında Teknolojiyi Reddeden Topluluklar 

Teknoloji Çağında Teknolojiyi Reddeden Topluluklar 

25 Şubat 2020
Ankara’da engelli vatandaşlar için simit camekanı

Ankara’da engelli vatandaşlar için simit camekanı

20 Aralık 2020
Brüksel Belediyesi’ndeki yolsuzluğa karşı yeni oluşumlar

Brüksel Belediyesi’ndeki yolsuzluğa karşı yeni oluşumlar

2
Brüksel Belediye Başkanı Philipe Close’un çok kültürlü şehir ideali

Brüksel Belediye Başkanı Philipe Close’un çok kültürlü şehir ideali

2
Belçika Ulaştırma Bakanı Pascal Smet: Çok Kültürlü Tek Yürek

Belçika Ulaştırma Bakanı Pascal Smet: Çok Kültürlü Tek Yürek

2
İstanbul’da büyük çevre projesi için imzalar atıldı

İstanbul’da büyük çevre projesi için imzalar atıldı

1
DSC 7372 1024x876 1

Zabıtadan 2020 yılında 40 bin denetim

24 Ocak 2021
e7ac8 w1000

Büyükşehir barınma evi kimsesizlere yuva oldu

24 Ocak 2021
1611314813

Buca Belediyesi’nden rekor zam

24 Ocak 2021
32908

GANİTA-FAROZ projesi ihaleye çıkıyor

24 Ocak 2021

Son Haberler

DSC 7372 1024x876 1

Zabıtadan 2020 yılında 40 bin denetim

24 Ocak 2021
e7ac8 w1000

Büyükşehir barınma evi kimsesizlere yuva oldu

24 Ocak 2021
1611314813

Buca Belediyesi’nden rekor zam

24 Ocak 2021
32908

GANİTA-FAROZ projesi ihaleye çıkıyor

24 Ocak 2021
Özelkalem

Türkiye’nin en aktif yerel yönetim portalı olan ve yerel yöneticiler tarafından da aktif olarak takip edilen Özelkalem.com.tr, kentlerin haberini günlük ve hatta anlık olarak dijital dünyaya taşıyor.

  • ABONE OL
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İletişim

© 2020 Özel Kalem - Türkiye'nin En İyi Yerel Yönetim Ağı

No Result
Tüm Sonucu Görüntüle

© 2020 Özel Kalem - Türkiye'nin En İyi Yerel Yönetim Ağı

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.Tamam