Ana SayfaGündemBodrum tanıtımda artık daha agresif

Bodrum tanıtımda artık daha agresif

Rusya’da temaslarda bulunan Bodrum Belediye Başkanı Aras, “Artık tanıtımda daha agresif bir tutum izliyoruz. Potansiyel ülkelerden üst segment turistleri Bodrum’a getirmek için çabalıyoruz” dedi.

Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras, Rusya’daki temasların değerlendirildiği toplantıda, artık tanıtımda daha agresif bir tutum izlediklerini açıkladı. Bodrum’un tanıtımında proaktif ve dinamik bir yapı ile harekete geçildiğini belirten Başkan Aras, “Artık tanıtımda daha agresif bir tutum izliyoruz. Potansiyel ülkelerden üst segment turistleri Bodrum’a getirmek için çabalıyoruz. Moskova’daki toplantılarımızın sonunda gördük ki, Bodrum çok az tanınıyor. Burada sadece deniz, kum ve güneş pazarının dışında spor, sağlık ve kültür turizmini ön planda tutacağız. Sağlık turizminde Acıbadem Bodrum Hastanesi’nin ANEX Tur ile hazırladığı çok önemli çalışması var. Bölgemizde bu anlamda potansiyeli olan hastanelerimiz mevcut. O yüzden sağlık turizmi konusunda Moskova’da yer almaya çalışıyoruz. Rusya Golf Federasyonu ile yaptığımız görüşme sonunda ise Moskova’daki golf turnuvasının bir ayağının Bodrum’da yapılması ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor” dedi.

Agresif tutumla büyük pazarlarda etki yaratılacak

Rusya’da önemli acente temsilcileri ile görüştüklerini ifade eden Başkan Aras, “2020’de sadece ANEX Tur Bodrum’a 106 bin turistik yolcu getirecek. Bu rakam geçtiğimiz sene 57 bin kişi civarındaydı. Acenteler artık Bodrum’a çok fazla ilgi göstermeye başladı çünkü Antalya’ya alternatif yer arayışı içine girmişler. Bodrum’da büyük otellerimizin de bu tur şirketleriyle anlaşmaları var” şeklinde konuştu.
Temasların bir kereye mahsus olmadığını ve planlı bir şekilde devam edeceğini belirten Başkan Aras, Bodrum’un altyapısına, sporuna, kültür sanat ve diğer faaliyetlerine ayrılan bütçe gibi tanıtımına da bütçe ayrıldığını söyledi. Aras, BOTAV’ın daha da güçlendirileceğini ve doğru pazarlarda büyük etki yaratacak hamleler yapılacağını ifade etti.
Bodrum’daki diğer bütün inisiyatiflerle bu tanıtım atağının güçlü bir şekilde yürütüldüğünü sözlerine ekleyen Başkan Aras, “BODTO, BODER, BESİAD, TÜRSAB gibi bütün inisiyatifler hep yanımızda. Biz gücümüzü birleştirirsek bu işi Türkiye’de bizden daha iyi yapabilecek kimse olamaz” dedi.

Montenegro mercek altında 

Bodrum Belediyesi’ni temsilen Montenegro’da düzenlenen Invest in Podgorica İş ve Yatırım Forumu’na katılan BESİAD Başkanı Engin Kaplan ise, 20 kişilik bir heyet olarak gittikleri ülkeden izlenimlerini aktardı. Montenegro ülkesinin son dönemlerde Avrupalı yatırımcıların gözdesi olduğunu anlatan Kaplan, “Avrupalı turistlerin çok ilgi alanında olan bir coğrafya. Bir taraftan da Bodrum ile turizm frekansı benzeşen bir ülke. Bu benzeşmeyi bir işbirliği haline döndürebilir miyiz, diye çalıştık” şeklinde konuştu.

Bodrum tanıtım atağını artırarak devam ettireceğiz”

Moskova temaslarında Başkan Aras ile birlikte olan BOTAV Genel Sekreteri Serkan Ceylan da, “Hazırladığımız master planlarla 3 yıllık bir strateji ile Bodrum tanıtım atağını artırarak devam ettireceğiz. Elbette birtakım eksikliklerimiz oluyor ama birlik ve beraberlik içinde akılcı ve proaktif bir vizyon ile bunu başaracağız” dedi.
BODRUM DÖRT KOLDAN TANITIM ATAĞINDA01
BENZER HABERLER

Yanıtla

Lütfen yorumunuzu yazınız
Adınızı giriniz

En popüler Haberler

Son Yorumlar

Abdullah ŞENER Açık Kent yazıncısı olmak
Abdullah sahlebci Açık Origami ile kağıttan mucizeler
Araç çubuğuna atla