Ana SayfaGündemDerby, satış ağını Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarına taşıdı

Derby, satış ağını Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarına taşıdı

Derby, tüketicilerin alışveriş deneyimini kolaylaştıracak yeni bir iş birliğine giderek, 36 çeşit ürününü eStar uzmanlığıyla Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinde “Derbyshop” kanalında satışa sunuyor.    

Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası Derby, Türkiye’nin en büyük online ticaret platformlarında tüketicilerle buluşuyor. “Derbyshop” markası altında 36 çeşit ürünle hizmet veren Derby, 28 Mart itibariyle online kanallarda satışa başladı. Hepsiburada, Trendyol, Gittigidiyor, Vodafone Sanal Market platformlarında kendi kanalında yer alan Derby, yaygın satış ağını daha da genişletiyor.  Derbyshop’un tüm tedarik ve altyapı sürecini de Yıldız Holding çatısı altında, sadece online kanallara hizmet veren, bu alanda ilk ve tek tedarik şirketi eStar üstleniyor.

İkiz: “Müşterilerimizin alışveriş deneyimini kolaylaştırıyoruz”

Derby Tıraş Bıçakları Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Ticaret Direktörü Serhat İkiz, e-ticaret kanalıyla satış operasyonlarını daha da güçlendirdiklerini belirterek şunları söyledi: “E-ticarete her geçen yıl ilginin arttığı ülkemizde, tüketicilerin beklentilerine uygun olarak en büyük online platformlarda kendi satış kanalımızı oluşturduk. Türkiye’nin en büyük online alışveriş platformlarında yer alarak, müşterilerimize daha hızlı ve daha konforlu bir hizmet sunacağız. Bu sayede müşterilerimizi geniş ürün portföyümüze istedikleri her an tüm kanallardan ulaştırarak alışveriş deneyimlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz.”

Derby Hakkında

Tüketicilerinin hayatına daha rahat ve pürüzsüz tıraş deneyimi katmasının yanı sıra, dünyanın beş kıtasında 60’tan fazla ülkede satış yapan Derby, tıraş bıçağı üretimindeki 46 yıllık tecrübesi, dünya standartlarındaki bıçak teknolojisiyle tüm dünyada tüketici bilinirliği en yüksek Türk markalarından biri. Yaygınlığı, erişilebilir fiyatları ile GFK 2021 Tüketici Araştırmasına göre Derby, Türkiye’de her 10 kişiden 9’unun tanıdığı bir marka. Aynı zamanda Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası olma özelliğine sahip olan Derby, uygun fiyatlı ürün gamıyla 81 ilde 100 binden fazla satış noktasında Türk halkıyla buluşuyor. E-ticaret alanında da günümüzde iddialı bir konuma gelen Derby, dünyanın en büyük alışveriş sitelerinden biri olan Amazon’da berber tıraş bıçaklarında en çok tercih edilen markalardan biri olmasıyla da öne çıkıyor.

 

Hibya Haber Ajansı

BENZER HABERLER

Yanıtla

Lütfen yorumunuzu yazınız
Adınızı giriniz

En popüler Haberler

Son Yorumlar

Abdullah ŞENER Açık Kent yazıncısı olmak
Abdullah sahlebci Açık Origami ile kağıttan mucizeler
Araç çubuğuna atla