Kütahya’nın Gediz Belediyesi, vatandaşların öneri, şikayet ve taleplerini daha hızlı alabilmek amacıyla WhattsApp hattı kurdu.

Kütahya’nın Gediz Belediyesi, vatandaşların öneri, şikayet ve taleplerini daha hızlı alabilmek ve zamanında çözüme kavuşturmak için WhatsApp ihbar hattını hizmete soktu. Gediz Belediye Başkanı Dr. Mehmed Ali Saraoğlu, ihbar hattı ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Saraoğlu, “Gediz’de vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için WhatsApp İletişim Hattı açtık. Bu sayede, hem vatandaşlarımızla daha kolay iletişim kuracağız hem de talep ve önerileri en kolay yoldan çözüme kavuşturacağız. Halkımız “WhatsApp” uygulaması ile öneri, şikâyet ve taleplerini haftanın 7 günü 24 saat görsel mesajlar ile 0538 083 23 73 numaralı telefon hattına iletebilecekler” dedi.

Facebook Yorumları
İnceleyin:  Kepez Belediyesi, ihbarları WhatsApp ile alacak